Facebook  Blog MBSP  Contact

VALORILE MBSP

  • Profesionalism – Excelenta

Standardul de calitate reprezinta fundamentul pentru fiecare din serviciile Academiei MBSP. Excelenta standardelor de instruire si dezvoltare durabila MBSP consta in aplicarea unui sistem de training care stimuleaza creativitatea si initiativa si nu capacitatea de memorare automata si sterila.

Valorile noastre incep in prezent si se dezvolta continuu in viitor prin inovatie, cercetare, analiza si prin strategii de (auto)cunoastere si de perfectionare.

MBSP stie ca perfectiunea nu are limita superioara, continuu se pot invata lucruri noi prin a caror experimentare practica se ating standarde de excelenta.

  • Incredere – Siguranta

Pentru noi, Incredera este liantul pe care construim profesionalismul atat in interiorul MBSP cat si in exteriorul ei.  Noi stim ca grupurile cu un nivel ridicat de incredere intrec ca nivel de performanta grupurile cu incredere scazuta si de aceea promovam si aplicam acest instrument fundamental. Din perspectiva organizationala, increderea reprezinta o judecata colectiva a unui grup cu privire la onestitiatea unui alt grup, la capacitatea acestuia de a-si respecta angajamentele si la intentia acestuia de a nu profita de colaboratori. Astfel indivizii sunt cei carora li se atribuie increderea, chiar daca increderea pe care o inspira deriva de fapt din managementul organizatiei sau din organizatia in sine. Increderea institutionala este absolut necesara atat pentru realizarea functiilor de cooperare si comunicare cat si pentru fundamentarea unor relatii trainice.

  • Pluralitate – Abordare „outside the box”

MBSP constientizeaza diversitatea individuala si o considera ca fiind motorul obiectivelor in procesele de formare, instruire si dezvoltare durabila si continua. Odata ce urmati cursurile Academiei MBS veti invata cum sa ganditi “outside the box”, sa veniti cu solutii inovative, cum sa va depasiti de fiecare data limitele de gandire strategica. MBS stie ca  a gandi liber (outside the box) ofera plus-valoare. Matematica la un nivel de baza poate fi facuta de multi dintre noi. La un nivel ridicat de performanta insa, matematica se imbina cu  arta. Pentru adevaratii profesionisti, instruirea durabila a angajatilor, privita din unghiurile potrivite, aduce insight-uri esentiale in dezvoltarea unui business. Pe langa experienta, schimbarea de perspectiva este esentiala in atingerea unui grad ridicat de performanta.

  • Respect – Demnitate

Academia Master Business Solution Profiles considera Respectul ca fiind elementul esential in construirea oricarei relatii profesionale de calitate. Formarea climatului de grup in termeni de respect si demnitate este un proces care implica o aprofundata cunoastere interpersonala in contextul oferit de relatiile functionale impuse de realizarea sarcininilor. MBSP, aplicand aceste strategii in cadrul proceselor de instruire, a constatat o crestere brusca a convergentei opiniilor privind posibilitatile rezolutive ale grupului, opiniile respective exprimand incredere atat in fortele proprii cat si in puterea organizatiei din care faceau parte. S-a demonstrat ca, prin mecanismul conexiunii inverse, climatul conditioneaza la randul sau performanta grupului si satisfactia membrilor sai.

  • Proactivitate –  Atitudine constructiva

Noi credem in propriile valori, principii, competente si calitati, atitudine ce ne coordoneaza deciziile in Academia MBSP si ne permite sa anticipam in mod eficient nevoile si oportunitatile, pentru a reusi sa oferim intotdeauna servicii la cel mai inalt standard al profesionalismului ce aduc plus valoare durabila companiilor care solicita serviciile MBSP.

Formarea proactiva a spiritului de echipa vizeaza cresterea eficientei echipelor de lucru prin imbunatatirea proceselor interpersonale, clarificarea obiectivelor si a rolurilor.
Organizatiile difera din punctul de vedere al climatului precum indivizii se deosebesc ca personalitati. In mod similar, anumite tipuri de personalitati sunt compatibile cu anumite roluri, dupa cum unele climate sprijina si incurajeaza anumite comportamente.

Cercetarile au aratat ca un climat necorespunzator exacerbeaza relatiile socioafective cu caracter negativ, fapt care influenteaza negativ si relatiile functionale dintre membrii grupului, rezultatul direct constand in micsorarea performantei grupului. Astfel climatul se inrautateste si mai mult si relatia circulara continua in defavoarea organizatiei si a tuturor proceselor de munca.

De aceea Academia MBSP promoveaza proactivitatea si atitudinea constructiva ca liant al membrilor grupului si ca suport al dezvoltarii durabile si al cresterii  profitabilitatii in orice companie.